sunnuntai 5. syyskuuta 2010

sista natten bredvid Lirre

Mina ögon svider så otroligt mycket, jag fryser och är hungrig.
Jag gjorde ett desperat försök att stilla min hunger med lite Toblerone, men förgäves.. Tror jag t.o.m. blev ännu hungrigare efter mitt onyttiga kvällsmål..

Denna dag har varit bra på många sätt och vis, men också jobbig. Det finns ju inget värre än att säga hejdå åt människor som man ser så gott som varenda dag och som betyder så obeskrivligt mycket för en! Jag har på känn att morgondagen kommer vara otroligt jobbig med.. Men bara jag kommit mig på planet tror jag det kommer släppa sakta men säkert, för då tar nervositeten över istället (;
Men trots att jag kommer sakna nära och kära här hemma, ser jag så otroligt mycket framemot dehär följande månaderna. Angi (barnens mamma) skickade ett e-mail idag och berättade att barnen redan såg framemot morgondagen och att få komma och hämta mig till flygfältet (som föresten är Europas största flygfält! jag kommer så se ut som ett vandrande frågetecken där, jag lovar). Sött!

Men nu skall jag börja söka mig i säng så ja hinner sova en stund före jag skall stiga upp. Kommer verkligen att ha en fullspäckad dag imorgon, så egentligen är jag ganska så dum då jag sitter här ännu.

Såå, gonatt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti