tiistai 28. syyskuuta 2010

oh what a feeling

Såhär ser postlådan utanför huset ut ett tag framöver (: Träffade på brevbäraren idag då hon skulle lägga ett brev i postlådan åt mig. Hon var aningen arg då mitt namn inte stod på postlådan, men jag lovade jag skulle fixa saken! Angi hade skrivit mitt namn på en lapp och lämnat den på köksbordet, så jag antar hon tänkt lägga dit namnet före hon drog iväg till jobbet, men glömt det :D det händer ganska ofta att hon glömmer saker. haha. Så jag fixade resten av jobbet och har nu mitt namn på postlådan. Måste nog säga att det känns lite häftigt (;

2 kommenttia:

  1. Häftigt! Du bor liksom i Hofheim PÅ RIKTIGT nu när du har namn på postlådan :)
    Måste väl börja skicka post åt dig..
    Moffa var pigg idag :)

    VastaaPoista
  2. Hih, jaa-a :) är nog bara att skicka ja! Banken här är ivrig att använda postlådan också (y)

    VastaaPoista