sunnuntai 12. syyskuuta 2010

bilder från vecka 1. bilderna är i fel ordning, så börja nerifrån (;

Sebu o. Mikke
Ella ja Sebu päikkäreillä (;
Apina
Angi o. Sebu
Två trafikfaror
:)
Djurparken
Bakgården
Ella har fotograferat Sebus peppu ;)
Ella som fotograf
Lekstugan och Sebus bil
Bakgården
cutieboy/monsteri nr. 1
Ella
Sebu på glass
På väg hem från dagis
Också  mitt rum
Mitt rum
<>>
<>
<><>
Utsikt från flygplanet
<><>
<>
<><>
Stockholm-Frankfurt


VISSA BILDER KOM OCKSÅ FLER GÅNGER, MEN JAG ORKR INTE BRÅKA MED BLOGGEN MER.
SÅ NI FÅR STÅ UT MED ATT SE DEM FLER GÅNGER (;

3 kommenttia:

  1. Vi va ti Orvas igår o hälsa på Liirus, han mår så bra. Hörd att du ska få besök, Malin har lovat att vara hundvakt, så de blir intressant..

    VastaaPoista
  2. Nu har jag också fått registrerat mig och kan börja skriva kommentarer :)
    Fina bilder! Det ser ut att vara sommar där ännu. I Årvas regnar det och löven faller...

    VastaaPoista
  3. Åhå, det var mer än vad jag visste :D haha, säkert går det bra! Jodå, ska bli så kul med besök :)

    Fina saker ;) Ja, va så otroligt varmt i söndagst! Folk gick tom. i topp o shorts här. Men de kan nog verkligen regna här också, märkte jag förra veckan..

    VastaaPoista