perjantai 3. syyskuuta 2010

in the beginning

3 nätter kvar i lilla trygga Finland nu, så detta är en liten tjuvstart på min blogg.
Hela dagen har i princip gått åt till förberedelser inför söndagen. Det är då planet mot Frankfurt Interna. Airport lyfter (+ att datumet på vår yoghurt i kylskåpet går ut). Så idag har jag:
  • plockat fram det jag tror jag vill ha med (första gallringen) 
  • fått en ny kappsäck och plattång
  • fixat försäkring
  • delat ut tackkort
  • sagt ett par hejdån
  • och gjort ett antal oviktiga saker 
Jag har ett par e-mail jag skall hinna svara på före jag somnar idag ännu, så mitt första inlägg får lämna såhär lite halvtaskigt och kort.
Gonatt!

För att göra mitt halvtaskiga inlägg lite mindre halvtaskigt, lägger jag upp en bild på min nya kappsäck i mitt otroligt ostädade rum. Men håller man på och packar är det faktiskt okej att rummet ser ut som en katastrof!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti