maanantai 21. maaliskuuta 2011

VI HAR INLETT GLASSÄSONGEN!

Hade nog inte riktigt insett hur mycket jag hade saknat mina monster <3 (Då de väckte mig klockan sju imorse förstod jag inte heller att jag hade saknat dem)
Går inte att beskriva hur roligt det var att få vara med dem igen! Vi firade vår första dag tillsammans på över en vecka med att hem via glassbaren. Barnen tog samma blåa glass som alltid och "Would you mind dating a married guy" var på jobb också (en av servitörerna på glassbaren), så allt var precis likadant som hela förra hösten. Satt nog en halvtimme utomhus tills vi huttrade alla tre och beslöt oss för att gå in. Ella gick t.o.m. med på att inte gnälla om glassätande imorgon, så kallt var det!

Då vi gått så långt så vi såg huset tyckte Ella åt mig att dethär var jätte kul! Aningen förvånad frågade jag om hon tyckte det var "jätte kul" att GÅ hem i tre kilometers uppförsbacke med ryggsäck på ryggen.
Det var det tydligen, för som svar fick jag att hon tyckte det var kul att gå hem då det var så fint väder och då jag var med <3 Hon är så gullig!

Bild från förra hösten.
Håller på att minska i med sötsakerna för de små godisråttorna, så nuförtiden får man ENDAST en boll.
Idag har jag inte haft det minsta "egentid", bara cleanat, skrubbat, strukit, tvättat, vattnat blommor och handlat. HJÄLP!  Hann just och just duscha.. Fick efteråt slänga på mig kläderna och åka iväg efter barnen utan smink. Men jag överlevde. Faktum är att jag funderade skippa sminket här nu resten av våren (iaf då jag jobbar) för att få färg i ansiktet, för just nu är jag likblek. Mina fräknar har börjat synnas efter helgens solande iaf, haha. Undrar när jag själv skall börja tycka att fräknarna är söta.. Hatar dem nämligen fortsättningsvis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti