sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

omgomgomg

Jag har sökt till klasslärare nu!
Trodde aldrig denna dagen skulle komma, men här är den nu. Känns aningen underligt men bra också. Skall söka till socionom ännu, men kan inte göra det härifrån eftersom alla mina betyg är på Karlebyvägen. Men snart är jag ju där en vecka så då skall jag nog hinna.

Kvällen har jag tillbringat med näsan i tyskaboken.. Vet inte om jag blev så mycket smartare men, några artiklar fastnade förhoppningsvis.. Skulle lätt kunna ta ett allvarligt snack med han/hon som kommit på att det skall va die/der/das framför orden här, och om man inte får dem rätt går resten käpprakt åt hlvt också..

Imorgon börjar mitt matteräknande. Har redan ångest över det men.. Hoppas på wunderschönes Wetter tills imorgon så jag kan läsa utomhus och samtidigt bli brun. Är så blek för tillfället så jag nästan har ångest över det också.. Borde gadda ihop mig med Angi och ha Mikke att skaffa ett solarie åt oss.


Men nuuu skall jag göra ett tappert försök att stiga upp och byta kanal på tvn, kanalen jag har på visar nämligen tysk dansbandsmusik från typ 80-talet. Bye

2 kommenttia:

  1. Hej!

    Så synd att du inte kunde fara till Österrike men kanske det samtidigt är skönt att få ta det lugnt. Ja få se då om du blir till lärare :)

    Vi har jobbat på Boskäret hela helgen o har målat o satt kakel osv. Vi har haft riktigt fint väder här fast det har varit helg. Int visste jag att du diggar dansband...

    Sköt om dej!!
    Bo

    VastaaPoista
  2. Hej Hej :)
    Jätte bittert joo, men det går ingen nöd på mig här. Fick just veta att det inte är för sent att söka in till Umeå iaf som jag tidigare trott, så nu blev jag ännu mer taggad att läsa på högskoleprovet! Så nu är jag egentligen bara glad jag får vara i lugn och ro.

    Låter nog som om ni skulle ha mycket att göra med renoveringen! Blir spännande att se hur det blir sen :) Haha, kom som en överraskning åt mig också...

    Ha de så bra!

    VastaaPoista