torstai 17. maaliskuuta 2011

mystiska elavbrott och män

Igår morse slutade elen att fungera i vissa delar av huset, väldigt plötsligt och väldigt mystiskt, mitt rum var förstås värst och mest drabbat.
Både Angi och Mikke har ringt och vi har tillsammans försökt fixa skiten utan större framgång.. Men Mikke tipsade mig om att jag kan dra skarvsladdar från mitt rum till min toalett, så jag får lite belysning till rummet och får internet att fungera igen. För jag har varit utan internet ett helt dygn pga dethär gott folk!

Så gårdagen ägnade jag åt att ytterligare läsa på högskoleprovet, vara till Frankfurt på lite shopping och HÅRFÄRGNING. Två veckor stod jag ut med brunt hår, men färgade det svart tillbaka. Jag trivdes jätte fint med brunt hår, men det kändes inte som jag.. Jag skall ha svart hår, så enkelt är det.


såhär blev resultatet
 Då jag traskade på Hauptwache i Frankfurt fick jag plötsligt ett sms från ett nummer jag inte hade i telefonboken:
"Hi Maria! You Look nicer from Time to time;) Greats Anas Xxl-Living-Club"

Har ingen aning om vem detta är..Troligtvis någon jag träffat på living, surprise surprise.
Men sak samma, jag fick mig ett gott skratt iaf!

2 kommenttia:

  1. Hej!

    Jag färga också håre i lördags tå vi måla på villan. E va på tidin att ja färga e tyckt Lotti...
    Sköit om dej!!

    Bo

    VastaaPoista
  2. Haha, ditt blev troligtvis färggrannare än mitt !? :D
    Desamma! å häls medde

    //Miia

    VastaaPoista