keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

:(

Ursäkta för usel uppdatering!
Har ingen häftig orsak till detta heller..

Men dagarna har varit ganska lika som alltid! Förutom att jag var en sväng till Berlin förra helgen med ett gäng andra aupairer, toppen resa :) Skall ladda upp bilder sen då jag lagt över dem på datorn (har inga häftiga eller många bilder dock, är ju så usel på att komma ihåg att använda kameran).

Kom just hem från skolan och planerar nu dagens 10km promenix, fast jag har det jobbigt då jag vistas utomhus denna tiden av året.. Finns tydligen något som blommar här som inte blommar i Finland som jag reagerar väldigt starkt på, har t.o.m. funderat på att köpa medicin mot de. Har ju nog aningen jobbiga vårar i Finland också (speciellt då jag är allergisk mot björk och vi har 11 (?) björkar på vår gård) men har inte behövt medicin mot det på många år nu..
Annars är det verkligen toppen väder här, mötte t.o.m. på en kille i kortärma på stan igår!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti