perjantai 1. lokakuuta 2010

Seeeeeeeeeeebu

Har tillbringat hela eftermiddagen och kvällen med familjens lilleman. Ella har haft kompis hela dagen så jag och Sebu har fått underhålla varandra.
Så jag tog bara hem Sebu från dagis idag, vi satt och åt kex och tuggummi på tåget hem. Talade om vad vi såg då vi tittade ut genom tågfönstret (lika intressant varje dag fast vi ser det dagligen) och räknade sittplatser i tågvagnen. Sen gick vi hem via två lekparker. Klappade en kisse som sen klöste oss.. Och sen dagens hökdpunkt, studerade hundbajs!
Två gånger har jag idag fått frågan om Sebu är min son av helt okända människor.. Sjukt vad folk orkar vara nyfikna. På vägen hem fick vi också klappa en hund, stod och talade om Liirus med tanten som ägde hunden.. Började sakna det lilla monstret så enormt! Fick riktigt bita mig i läppen för att inte börja stortjuta.. Men edast två månader kvar så får jag dela säng med honom igen <3

Är så otroligt trött ikväll igen, så jag tror jag avrundar mitt blogginlägg här. Tog ett par bilder här i området idag som jag tänkte lägga upp för att kompensera detta halvtaskiga inlägg dock. Bis Morgen!


mitt rum från utsidan

det "lilla" huset

vägen till skolan


så klockren skylt :D

  

3 kommenttia:

  1. Fina bilder! Ditt lilla monstret Liirus kommer ju snart hit, har funderat att han får sova i nya badrummet, jag sätter en filt i bubbelpolen så får han sova där, om det passar för lilla monstret, vi får se...

    VastaaPoista
  2. Snyggt hus! Ser trevligt ut där. Ska skaffa hem nå hund skyltar åt Liirus å sätta upp runt omkring i huset! På gården behövs inga...

    VastaaPoista
  3. Blir spännande och se hur det går för er, tror ju nog det går bra :) Han kommer nog säkert att gilla badrummet!

    Haha, ja nog skulle ni allt behöva ha det ja :D ni får rycka löst några här, för folk bryr sig ändå inte om var hundarna kakkar.. Huset är perfekt!

    VastaaPoista