maanantai 4. lokakuuta 2010

ich werde nie mehr die selbe sein

Söndagen förflöt ganska likt lördagen. Först shopping och sen quality time med Angi och Ella denna gång, på galssrestaurang. Sen efter en sväng via lekparken och den andra parken.

Idag har Sebu varit hemma från dagis och Angi från jobbet. Lekte med Sebu hela morgonen så Angi fick jobba ifred, sen hade jag fritid resten av dagen. Fritiden ägnade jag åt en långpromenad och massa bus med barnen :) Man skulle inte kunna tro att Sebu haft stegringar hela dagen för han har varit så energisk och glad iaf.
Hela morgonen byggde vi med lego. Hade ritningar på en djurpark, så den har vi byggt idag. Sen bytte vi blöja på babyborn och tröstade henne för hon var tydligen också sjuk. Helt ofattbart hur mycket roligheter en 2-åring kläcker ur sig under en hel dag. Har många gånger skrattat så tårarna runnit :)

Imorgon har jag en heldag med lillkillen. Han är fortfarande inte i skick för något dagis, så han lämnar hem med mig då resten åker till skola och jobb. Bäst jag sover ordentligt inatt för det bara tindrade i ögonen på killen då Angi sa att han skulle vara med mig hela dagen imorgon..

Så, gute Nacht!

1 kommentti:

  1. Svår rubrik idag, måste ta till ordboken! Mina tyska kunskaper är inte att skryta med..
    Sol i Jeppis idag. Hoppas vi får lika bra väder i helgen. Bis Freitag :)

    VastaaPoista