sunnuntai 17. lokakuuta 2010

GENAU

De inte mycket som skulle kunna göra mitt liv bättre nu just. Skulle jag vara kisse skulle jag kurra!
Början av fredagskvällen tillbringade jag med familjen Lagerblom på tivoli. De har spärrat av halva staden för att lägga upp en massa korvstånd och karuseller. Så de klart vi skulle checka in det! Sen gick kidsen och la sig och jag stack iväg till Hannas. Tog en kort men effektiv förfest och träffade sen ett par tyska poolare. Med dem fick vi prova vårt tyska ordförråd, haha. Kanske inte så mycket att skryta med, men vi blir ju bättre hela tiden! Tog oss till Travolta (vi dissade faktist Living för att prova annan krog, tro det eller ej) efter att par timmar och dansade sen resten av natten. Klockan 5.55 steg jag in genom dörren här.


Lördagen så kunde vi ju inte sitta hemma heller. Så det blev utgång då igen! Denna gång vårt kära Living. Sen övernattade jag i Frankfurt hos en kompis, enklare så man slipper tågresan till Hofheim med morgontåget med mössen. Söndagen har (surprise,surprise) spenderats i Frankfurt, och helgen avslutades med en trevlig aupair träff. Haha, jag och Hanna kom fram till att vi varit ilag så gott som hela helgen. Nästa helg ser lika lovande ut!

Nu återstår det bara att städa undan alla saker ur sängen så jag kan börja återhämta mig efter helgen.
Bis Morgen und gute Nacht!

1 kommentti:

  1. Du har fått beautiful blogger award av mig. :) Du får läsa varför på min sida. :)

    VastaaPoista