perjantai 28. tammikuuta 2011

Friday

Femte dagen hemma med sjukt barn.
Men idag har allt varit bra! Har haft så roligt tillsammans och han har heller inte gråtit eller bajsat i blöjan. En 10-poängare åt denna fredag altså.

Blev ingen utgång igår för min del tyvärr, jag som så sett framemot att äntligen få gå ut. Har ju faktiskt inte druckit en enda droppe på snart tre veckor! Men efter att Angi och Ella kom hem igår började jag känna mig väldigt trött, hängig och hade sån otrolig huvudvärk.. Förstås så hade Sebu smittat mig med feber..
Men känner mig bättre redan idag, 37,3 visade febertermometern för en stund sen. TACKÅLOV! betydligt lägre än igår.

vi byggde haj-koja

här fixar vi spagetti åt oss

Och nu äntligen fick jag lillkillen på en liten powernap. Jag försökte febrilt i sisådär en timme. Gav upp tanken om en liten paus så länge han sover och lekte lite med tågbanan istället.. Mitt i lekandet säger han att han vill sova lite på soffan..heh, slutade ju bra iaf!
Nu då jag sitter å skriver om att han sover vaknar han förstås... gotta go, bye!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti