perjantai 6. toukokuuta 2011

Snälla mördare !?

Kan ni låta mej sova i fred på nätterna ?
Är inne i en period med HEMSKA sömnproblem. Ligger och räknar får i 1-2 timmar före jag somnar och då jag väl somnat drömmer jag mardrömmar. Okey, alltid är inte mardrömmarna sådana så att jag blir jagad eller något i den stilen, utan jag drömmer om personer som stör och irriterar mej då jag är vaken.. Att drömma om såna männiksor är minst lika jobbigt som att bli jagad av en mördare.
Lyckligtvis fick jag vara på krogen en stund i natt iaf, Joker från Rederiet stod i baren!



Nu skall jag åka till posten  och sen skolan.. Har tusen saker som skall göras idag -.-'

1 kommentti:

  1. Du har varit aktiv bloggare på sistone, kommenterarna har varit mindre aktiva. Jag försökte kommentera när du blivit äckeljagad, men jag hade problem ti få e skicka, nu ska ja försök igen. Har just suttit me Malin i växthuse o drucki cider o ätit skruvar o godis (Malin drack mjölk) de blåser för kallt för att sitta utomhus, men i växthuse hadd vi e varmt o skönt. Bo e o spelar, Matias e o fiskar me Victor o Otto. Jonatan e vid Elias. I moron far vi ti mommos, hon hadd vari ut o räfsa igår me Liirus, men han sku bara spring hem så hon måsta gå in me an ti sist.

    VastaaPoista