keskiviikko 4. toukokuuta 2011

Alla fyller på våren

Ja vem fyller inte på våren (förutom jag och ett par andra då förstås) !?
Ella och Sebu är inga undantag dom heller, så vi firar bådas födelsedagar denna vecka (Sebus födelsedag skall jag fira på zoo med ett par kompisar utan Sebu, hehe). Hittade perfekta presenter åt dem! Pusselböcker, en med häst-pussel och en annan med dinosaurie-pussel + något extra krafs, så som tatueringar och klistermärken. Inte är jag ju dum inte.. Är ju ändå jag som skall leka med barnen och deras nya leksaker, så då är det bäst att ta ge dem något man gillar själva. Så då var pussel ett självklart val. Tror t.o.m. att det finns sex pussel i varje pusselbok, så uppdaterar jag inte bloggen eller syns på facebook på några dagar vet ni vad jag håller på med (;

Idag har jag exakt en månad kvar i Tyskland. Denhär tiden om en månad är jag t.o.m. i Finland redan. Lördagkväll + skolavslutning så troligtvis är jag också fullt spacklad och på väg ut :)

Men nu behöver Angi mina kockkunskaper... Jepp, ni läste rätt! Och ja, jag skall göra mitt bästa med att inte fixa jobb åt brandkåren ikväll.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti