keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Jag måste vara odödlig

Kort om denna vecka hittills.
Måndagen tillbringade vi i stort sett hela dagen i Frankfurt, Angi hade nämligen ledigt från jobbet. Vi skulle vara vid tandläkaren klockan 9, och hem kom vi oss först 5-6 tiden på kvällen.. Misstänker det skulle vara lättare att räkna upp vad vi inte gjorde istället för allt vi gjorde. Men ja.. Vi besökte bl.a. tandläkaren, barnens moster + morfar, skobutiker och andra butiker. Sen gjorde vi i ordning en picknick som vi åt vid Main, och då vi en gång var vid Main skulle vi ju förstås leka i lekparken också. Allt som allt gick vi minst tusen kilometer.. Så då vi äntligen kom hem på kvällen skulle jag ha kunnat somna vilken sekund som helst! Men då skulle vi ju ännu äta och leka.

Tisdagen var jag trött hela dagen trots flera liter kaffe, gårdagen ville bara inte släppa taget. Barnen var hemma hela dagen eftersom dagis var stängt och Angi jobbade hemifrån. Så jag och barnen var tvungna att underhålla oss själva från en 8-tiden på morgon till 6 på kvällen. Behöver jag ens nämna hur pigg jag var !? Trodde på sant jag skulle gå sönder.

Idag var jag också tvungen att stiga upp tidigt eftersom jag skulle hjälpa till att ställa i ordning till Sebus barnkalas. Sen fixade jag mej snabbt, gick iväg till skolan och efter skolan direkt på barnkalas.. Men jag måste säga att jag trodde kalaset skulle vara tusen ggr jobbigare än vad det egentligen var! Allt gick ändå rätt smidigt, förutom att vi var tvungna att koka mer mat eftersom dom åt så jävligt mycket, haha. En liten tjej åt fyra hela tallrikar med nudlar och sås. En fullvuxen man skulle ju t.o.m. ha problem med att få i sej en sån mängd mat. Sebus piratkaka tog också slut lika snabbt som nudlarna..

Världens bästa 3-åring <3


Nu är barnen till lekparken med Angi och jag får äntligen vila ut en stund. Borde börja fundera på vilka trasor jag skall dra på mej ikvl då vi skall på afterwork till Living! Sååååå kul.

Sen imorgon kommer min tvilling Matilda på besök!! Så jag väntat på detta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti