lauantai 4. joulukuuta 2010

världens underbaraste

Idag har jag en dag då jag skulle kunna ge vadsomhelst för att Liirus skulle sitta i min famn, följa mig som en skugga, pussa mig så jag får allergiska utslag runt munnen, tvinga mig att kasta boll åt honom.. listan kan göras lång! Men endast 11 dagar kvar tills jag får kramas med Liirus och dom andra nu. Tyckte det var lite kvar då det endast var en månad kvar tills jag skulle hem och nu är det bara 11 dagar = ingenting! 12 dagar tills jag träffar Matilda (min andra hälft) dock.. Helt ofattbart att vi varit ifrån varandra fyra månader.. Hoppas det aldrig händer igen!

Lilleman njuter en aning för mycket av solen.. (före)

två sekunder senare

Oliver har tagit Liirus som fånge på wc

Liirus fastklistrad på mitt lår på sin födelsedag.

<3

<3

kissona


Första utgången tillsammans

quality time under skoltid
PS. Jag fyller 19 år och 1 månad idag!

2 kommenttia:

  1. Naaw, sötpupun, snart är vi tillsammans igen :)
    /Mattan

    P.S. Va sejr do om att extraknäck som tomtar i år?? ;) D.S.

    VastaaPoista
  2. sant! fast dehe 12 följand dagan sku få ga fort (; orkar lixåm int vänt namejr. HAHAHA! vi sku va så perfekta jultomtar :D kommer säkert en massa samtal åt oss efter att folk ha sitt dehe bildin å frågar om vi sku kuna va jultomtar åt di, vänt bara (; /Miia

    (he så löjlit tå dehe kommenterasi fittas haha. måst kommenter som anonym i min egen blogg)

    VastaaPoista