maanantai 13. joulukuuta 2010

spysjuka

har jag lidit av de senaste dygnet. Min fb statusuppd. beskriver mitt gårdagliga tillstånd ganska bra:

"spytt med en kvarts mellanrum i 8 timmar, sjuk i hela kroppen pga feber + att enda som stannat i magen idag är 2½ glas vatten och ½ glas saft.. GOTTA LOVE SPYSJUKA!!"

jag var inte i så jätte bra skick med andra ord..Idag har jag ätit en minimal portion ris och broiler + en youghurt. Känns inte riktigt hundra i magen ännu heller, men spy kommer jag nog inte att göra. Fredagkvällen var en utgång som kunde slutat mycket bättre än vad den gjorde och lördagen var jag hemma, sen på söndagsmorgon ville inte min mage mer och efter det har jag mått dåligt..

Dagens program är att packa någorlunda färdigt + att duscha. Sen borde jag också byta sängkläder och tvätta andra kläder.. Imorgon skall jag försöka orka shoppa det sista julklapparna.. Allt börjar bli rätt färdigt men har ett par sista minuten här ännu, Sebus julklapp t.ex. Har en så bra julklapp åt Ella så jag kan ju inte nöja mig med sämre åt min andra lilla kompis. 

Endast två dagar kvar nu! Fattar inte att det gått så snabbt allting.. 
Syns snart alla där hemma :)  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti