tiistai 2. marraskuuta 2010

zweimal schlafen

6 kommenttia:

  1. Roligt att läsa att humöret e på topp igen! Hoppas din familj kommer ihåg att fira dej imoron. Igår ville Jonatan lära sej sticka så jag tog fram fisken som du stickat åt honom och han var så imponerad! Han skall sticka ett mumintroll (jag stickade ett igår, så de blev inget städas, kanske i kväll...). På tal om kojan så skall de nog va tvåvånings o så sku ja vill ha en rutschbana från andra våningen. Malin har börjat tycka om tandborstningen nu, Bo tvättar o jagar troll o kryper runt o dödar de på golvet, så vem sku int tyck he e roligt?

    VastaaPoista
  2. Hihi :) Jag är rädd för att kommer göra det.haha. Vaknar vell av att Sebu hoppar jämfota på min mage eller något liknande. Nämen så roligt! Bara jag kommer mig hem härifrån ska jag komma och titta vad han åstadkommit. Haha, du är duktig på att skjuta upp städandet tycker jag. Men då låter Ellas och Sebus koja otroligt passande, skall genast gå ut och ta bilder av den (blir lite dystra bilder eftersom det regnade för en stund sen, men huvudsaken kojan kmr på bild (; ) HAHAHA! skulle kunna ge en hel förmögenhet för att se det! ja vem skulle inte tycka de roligt! haha.

    VastaaPoista
  3. Roligt att läsa att Mia is back! Du slösar inte extra tid på att sitta och deppa:)
    Varit till naprapat med min tennisarmbåge idag..tycks inte bli i skick. Blir väl att sluta med tennis spelandet.

    VastaaPoista
  4. Haha! näe. har ju bara 6 månader kvar här.. otroligt vad det kommer gå fort! så jag har verkligen inte tid att sitta och deppa :) haha, har du spelat tennis någon gång helst ?

    VastaaPoista
  5. Har faktiskt hållit i en tennismaila 1 gång...för ca 20 åe sen!
    Bara fem timmar kvar nu.. GRATTIS i förskott :)

    VastaaPoista
  6. haha, var vell det jag tänkte :D tack ska du ha!

    VastaaPoista