keskiviikko 10. marraskuuta 2010

dödstrött dag 4

Såja! Kanske aningen piggare än igår, men ändå dödstrött. Måste ju vara de mörka kvällarna som gör det, för aldrig att jag varit såhär trött förut här. Eller så behöver jag semester! Knäppt att tänka att nästa måndag är det bara en månad kvar tills jag åker till Finland över jul. Saknar familjen, släktingarna, vännerna och min kära Lilleman något enormt. På tal om Lilleman, så skall jag nästa vecka (efter att jag fått min efterlängtade lön) söka efter djuraffären som jag såg på väg till soldatens. Hette något i stil med "Paradis för hundar och katter". Tror ju mig hitta en perfekt julklapp åt min bortskämda lilla vän där :)

Imorgon firar barne St. Martins dag på dagis. Skall rycka med mig kameran så ni får se vad det går ut på, har inte en blekaste aning själv heller. Orkar föresten inte skriva om helgen, sjukt kul hade jag i alla fall! Nästa helg skall jag ut båda dagarna, skall prova andra krogar i Frankfurt då.. Har ju varit lite enformiga med uteställen.

2 kommenttia:

  1. De borde ha firat idag-Tia och Moffa har ju namnsdag! Jan och jag var och skida i kväll-hela 16 km. Förstår du väntar på att få komma hem och skida :)

    VastaaPoista
  2. haha, kommer aldrig skida i hela mitt liv mera :D förstår inte hur ni orkar ge på i spåret.. Skridskoåkning har jag däremot lovat mig på här.. förhoppningsvis med alla tänder i behåll i slutet! //miia

    VastaaPoista