keskiviikko 3. marraskuuta 2010

einmal schlafen

tisdagen den 3:e november 2009


en dag kvar

som sagt, har bara en dag kvar som 17-åring.
började dagen med att först försova mig, en halv timme efter det missade jag skolbussen.. hade så otroligt svårt att för det första somna igår kväll och sen att kunna sova. vaknade 2.35, låg vaken till halv 4, steg upp och bestämde mig för att äta frukost och påbörja min dag. men då jag fått i mig mat började jag känna mig trött, la mig en stund och vaknade av ett sms. En halv timme före bussen skulle åka.altså med andra ord, ingen sådär gårrbra start på dagen. Men det hinner ju bli bättre.
sitter och goosar med lilleman nu som bäst, borde ta och aktivera mig med CVn som skall vara färdig och inlämnad om en timme. sen 10.30 skall jag försöka hinna med bussen till jeppis.. har sista körlektionen idag! soo, wish me luck
bye
Haha, mitt blogginlägg för precis ett år sen. Kan ju berätta att jag försov mig till skolan i år igen!
Dagen har annars varit ganska vanlig, inget speciellt. Skall lägga upp bilderna på Ellas och Sebus "kojja". Moster och co. skall nämligen bygga en ny åt lilla Malin (: hade först tänkt maila dem, men kan ju va någon annan som vill ha idéer till en kojja också så varför inte lägga upp dem här!








2 kommenttia:

  1. Hej! Va fin lekstuga dom har. Lite mera väggar ska jag nog laga på Malins koja men nån slags bana ner ska jag nog försöka fixa... Grattis på födelsedagen!!! Bo

    VastaaPoista
  2. det har dom ja :) tkr också att de skralt med väggar på den. därför har de en till med ordentliga väggar. haha! Blir spännande att se vad du kommer på för ngn kojja! Tack så jätte mycket :) /Miia

    VastaaPoista