maanantai 22. marraskuuta 2010

helt underbar helg

den skulle inte kunnat bli bättre! Att jag vaknade först halv två idag beskriver ju helgen ganska fint (;
Fyra dagar till nästa utgång nu. Skall göra lite nytta nästa helg också, skall nämligen jobba GRATIS på julbasaren bara för att jag är snäll. Lite delade känslor dethär med att de blir helg. Helgerna är så otroligt roliga, men samtidigt så är man alltid en helg närmare jul och därmed Hannas flytt hem till Sverige..

På grund av min sena återuppståndelse har jag inte hunnit med så mycket idag. Återkommer då jag inte sovit bort hela dagen (;

2 kommenttia:

  1. hej!

    Har dom nån julmarknad där? Jag var ju o spelade i Schwerin på julmarknad för 2 år sen o där hade dom julmarknad i stan hela december. Det var otroligt fint.

    Vi har -8 grader o rikitgt fint här idag. Malin o jag har varit ut med pulkan. Ha det så bra!

    Bo

    VastaaPoista
  2. Hej!
    Tkr int e riktit finns nå annat än julmarknader här nuförtiden. Åtminstone en i varenda stadsdel, nästa helg i Hofheim :) Kan tänka mig att det var det, tyskarna är duktiga på dethär med dekorationer!
    Syns snart och ha det så bra ni med. Kramar!
    /Miia

    VastaaPoista