torstai 2. kesäkuuta 2011

som en guldmedalj

Ja så känns det att bära halsbandet jag fick av familjen idag!
Var ute och åt efter en heldag med barnen på dinosauriemuseum. Är nämligen sista dagen vi är "hela familjen" på plats idag, för Mikke sticker iväg till Finland imorgon och kommer hem först nästa vecka (då jag är Oravaisbo igen). Så vi hade en liten avskedsmiddag idag :)

Fick en ljuslykta med Frankfurt på, ja man ser verkligen det viktigaste av stan. Jätte fin! Fick också ett Thomas Sabo halsband + armband som jag kan köpa olika "smycken" till. Fick ju självklart redan ett smycke att hänga i halsbandet. Ena sidan fanns det två hjärtan på och andra sidan pryddes av en pojke och en flicka (Sebu och Ella).

"Tänkte ge dig dethär så du inte glömmer oss genast" tyckte Angi. HAHA som om det skulle hända

Dagen har jag altså spenderat med Mikke och kidsen. Förmiddagen var vi hemma, barnen var och fixade nya passfoton och jag var och uträttade ärenden. Fixade mat gjorde jag dagen till ära också, BARNEN ÅT ALLT! Vilket händer lika ofta som jul.
Eftermiddagen spenderaders på dinosauriemuseum i Frankfurt. Ångrar att jag inte varit förr! För jag skulle lätt ha kunnat vara där ett par timmar till, men tiden tog slut mittiallt och vi var tvungna att åka iväg till banken för att möta Angi.

Efter middagen har jag packat, packat och packat.. Men nu är väskan som Mikke skall ta med till Finland imrogon fylld till bristningsgränsen :) Vackert så

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti